۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۵

هیات انتخاب چهار بخش جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند

هیات انتخاب چهار بخش جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند

هیات انتخاب بخش های تئاتر صحنه ای، باران و نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد چرمشیر، رحمت امینی و رضا گوران به عنوان هیات انتخاب دو بخش تئاتر صحنه ای و باران در سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.
آثار رسیده به بخش صحنه ای و بخش باران جشنواره تئاتر شهر توسط این سه نویسنده و کارگردان تئاتر مورد خوانش قرار می گیرد تا برترین نمایشنامه های پیشنهادی برای بازبینی به دبیرخانه معرفی شوند.

محمد چرمشیر مدرس تئاتر و نمایشنامه نویس در کنار رحمت امینی نویسنده، منتقد و مدیر کل هنرهای نمایشی حوزه هنری و رضا گوران نویسنده و کارگردان تئاتر با پایان مهلت ارسال آثار، ارزیابی متون را آغاز کرده و نتیجه را تا 12 تیر اعلام می کنند.

مهلت ارسال آثار به دو بخش یاد شده 29 خرداد به پایان می رسد و تمدید نخواهد شد.

همچنین نصراله قادری مدرس تئاتر، منتقد، نویسنده و کارگردان تئاتر در کنار اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر، بهزاد صدیقی نمایشنامه نویس، منتقد تئاتر و رئیس هیات مدیره انجمن نمایشنامه نویسان خانه تئاتر به عنوان هیات انتخاب بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی معرفی شدند.

نمایشنامه نویسان می توانند تا 30 تیر ماه آثار پیشنهادی خود را برای حضور در بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی به دبیرخانه معرفی کنند. نمایشنامه های برگزیده توسط نویسنده و یا گروه پیشنهادی نمایشنامه خوانی می شوند.

سومین جشنواره تئاتر شهر با دبیری شهرام کرمی مهرماه 93 در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می شود.

کد خبر 2312970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha